Névváltoztatás és menedzsmentfrissítés a Vodafone-nál!

vodafone új név

A technológiai világban folyamatosan átalakulás és az innováció zajlik. A 4iG Csoport, mint az informatikai és telekommunikációs szektor meghatározó szereplője, nemcsak követi ezeket a változásokat, hanem vezető szerepet is vállal azok előmozdításában. A csoport ambiciózus tervekkel és új névvel vágtak neki a jövőnek, egy olyan jövőnek, amelyben a "ONE" márka kulcsszerepet játszik. A 4iG Csoport szeptember 1-től új vezetőkkel és új szemlélettel indul útnak, hogy még erőteljesebben és hatékonyabban szolgálja ki ügyfeleit és teremtsen értéket a magyar informatikai és telekommunikációs piacán. 

Az új szakemberek szeptember 1-jétől töltik be a pozíciókat, amelyek az integráció felgyorsítását és egy vadonatúj márkanevet hoznak magukkal - áll a vállalat legújabb közleményében.

A 4iG Csoport 2023 első negyedévében sikeresen befejezte a Vodafone Magyarország Távközlési Zrt. felvásárlását, amely tovább erősítette pozíciójukat az IT rendszerintegrátorok között, továbbra is piacvezetőként. A tranzakció után a vállalatcsoport új stratégiai alapokra helyezte a működését, és ehhez új vezetőket is kinevezett.

Bányai Tamás lesz a Vodafone Magyarország Távközlési Zrt. új vezérigazgatója, akinek feladatai közt lesz, hogy folytassa a csoport növekedését és fejlesztését.

Blénessy László, a Vodafone vezér-igazgatóhelyettese és a DIGI ügyvezető igazgatója, mostantól a 4iG Nyrt. technológiáért felelős vezérigazgató-helyetteseként segíti a csoport működését.

Ezzel párhuzamosan, a vállalatcsoport kereskedelmi stratégiai igazgatói pozícióját Mohamed Elsayad tölti be. Elsayad 2007 és 2015 között dolgozott pakisztáni és dubaji távközlési szolgáltatóknál, ahol értékes vállalatirányítási és marketing tapasztalatokat szerzett. Korábban a Magyar Telekom és a Yettel is részese volt, és hozzájárult mindkét vállalat sikereihez.

Jászai Gellért, a 4iG Nyrt. elnök-vezérigazgatója, korábban már nyilatkozott arról, hogy fontolóra veszik a vállalat részvényeinek bevezetését más európai tőzsdéken is, ennek a lépésnek a hátterében a csoport dinamikus növekedése és sikerei állnak.

Az egyik legérdekesebb és kiemelkedő változás pedig az új márkanevüket is felvonultató bejelentés: a 4iG Csoport új márkaként, a "ONE" keretében vezeti be magát a magyar piacon.

Ez a lépés további lehetőségeket és kihívásokat hordoz magával a vállalatcsoport számára, miközben a márkaépítés és az ügyfélközpontú szolgáltatások irányában tesz lépéseket.

Ezek a változások azt mutatják, hogy a 4iG Csoport határozottan tekint a jövőbe, és elkötelezett a növekedés és az innováció iránt, miközben erős alapokon nyugszik a sikeres múltja és jelenlegi piacvezető pozíciója.

Az új vezetők és az új márka ígéretet hordoznak a további sikerre és a változásra egyaránt.