Miért hasznos a Facebook remarketing és milyen előnyei vannak?

facebook remarketing

Biztos veled is előfordult, hogy megnéztél egy terméket neten, de aztán megsem vetted meg, majd a következő néhány napban ennek a terméknek a reklámjába futottál bele többször is.

Ez természetesen nem véletlen!

A Facebook remarketing az egyik legeredményesebb hirdetési módszer, amely lehetővé teszi az üzleti vállalkozások számára, hogy azokat az embereket célozzák meg hirdetéseikkel, akik már korábban interakcióba léptek velük valamilyen módon.

Például meglátogatták a weboldalukat vagy az alkalmazásukat.

Ez nagyon hatékony lehet, mivel ezek az emberek már ismerik a vállalkozást, és nagyobb valószínűséggel költenek pénzt, vagy vásárolnak tőlünk.

Például, ha valaki meglátogatta a weboldaladat, de nem vásárolt semmit, a remarketing lehetővé teszi a weboldal számára, hogy hirdetéseket jelenítsen meg ezeknél az embereknél, amikor ő a Facebookon böngészik.

Emellett a remarketing lehetővé teszi a hirdetések személyre szabását és az érdeklődésre számot tartó tartalmak megjelenítését, ami növelheti a hirdetések hatékonyságát és az átkonvertálási arányt.

Ennek a módszernek a lényege, hogy a weboldalad facebook Pixel segítségével megjegyzi azokat a felhasználókat, akik már felkeresték az oldaladat.

Ennek segítségével, olyan hirdetéseket küld ki, amelyek nagy valószínűség szerint érdekelni fogja a nézelődőt és visszatér.

Profilhoz köti, így mindegy, hogy telefonon vagy laptopon jelentkezik be, a hirdetések megtalálják!



Most pedig lássuk Facebook remarketing előnyei:

1, Előzetesen megcélzott közönség:

Azoknak az embereknek a figyelmére fókuszálhatsz, akik már korábban meglátogatták a weboldaladat, vagy interakcióba léptek a Facebook-oldaladdal.

Ezzel nagyobb valószínűséggel tudsz vásárlásra ösztönözni, mert ezek az emberek már ismernek téged és érdeklődnek az ajánlataid iránt

2, Hatékonyabb hirdetési költségek:

A remarketing hirdetéseknek általában alacsonyabb a költsége, mivel azok a felhasználók már ismerik a vállalkozást, és valószínűbb, hogy elkötelezettebbek. 

Ennek eredményeként nagyobb esélyed van arra, hogy a hirdetéseid magasabb konverziós arányt érjenek el, és csökkenjenek a költségeid.

3, Jobb eredmények a konverziókban:

Az is előfordulhat, hogy egyes látogatók korábban csak böngésztek az oldaladon, de most az ajánlatod alapján vásárolnak is tőled.

Az emberek többsége csak akkor vásárol, ha már ismeri a terméket vagy a szolgáltatást.

4, Rugalmasabb hirdetési stratégia:

Lehetővé teszi számodra, hogy különféle hirdetéseket jeleníts meg.

Például, ha egy vásárló az oldaladra lép, de nem vásárol semmit, lehetőséged van arra, hogy olyan hirdetéseket jeleníts meg nekik, amelyek személyre szabottak, ezzel az érdeklődésüket felkelthetik és vásárlásra ösztönözhetik őket.

5, Átláthatóbb eredmények:

Lehetővé teszi, hogy egyszerűen nyomon követhesd a hirdetéseid eredményeit, így láthatod, hogy melyik hirdetés milyen eredményeket hozott, és hogyan javíthatod az eredményeket a jövőben.


Nagyon fontos, hogy a remarketing csak egy jól felépített weboldal esetében működik. Így kiemelt figyelmet kell szentelni, hogy profi weboldal fejlesztő céggel legyen elkészítve az oldalunk.