Hogyan válasszak szakembert, ha hirdetni szeretnék a Facebook-on és a Google-n?
A Facebook és a Google hirdetések nagyszerű eszközök lehetnek, ha megfelelően használod őket. Segít, hogy új potenciális vásárlókat érj el és növeld a brandismeretségedet. Mindkét platform már általánosan elfogadott, a marketing stratégia fontos része.
A sikeres hirdetéshez azonban szükséged lehet egy szakemberre, aki segíthet a tervezésben, a célzásban és a mérésben.
Ha nincs időd és megfelelő tudásod a hirdetések kezeléséhez, akkor mindenképp érdemes segítséget kérni, így sok időt és pénzt spórolhatsz meg.
Segít abban, hogy meghatározd a céljaidat, és a leghatékonyabb hirdetési stratégiát alakítsd kil a célközönséged eléréséhez.
Az optimális célzás eléréséhez használhatja a demográfiai adatokat, az érdeklődési köröket, a helyzeteket stb.
Segít a hirdetések létrehozásában is, és ügyelni fog arra, hogy a hirdetések megfeleljenek a Facebook és a Google hirdetési irányelveinek.
Azonban nem csak a létrehozás fontos, hanem hirdetések mérése is, hogy meghatározhassuk, mennyire hatékonyak és ha szükséges hogyan lehet javítani őket a jövőben.
Íme néhány tipp a szakember kiválasztásához:
1, Tapasztalat:
Keress olyan szakembert, aki rendelkezik tapasztalattal a Facebook és a Google hirdetések terén, kérdezz rá a munkájukra vonatkozó referenciákra, és ellenőrizd azokat.
Jól kell ismernie a célzási lehetőségeket, az irányelveket, a hirdetések létrehozásának gyakorlatait stb.
Emellett rendelkeznie kell azokkal az eszközökkel és technikákkal, amelyek segítségével méréseket végezhet, és javíthatja a hirdetések hatékonyságát.
2, E-specializáció:
Az online hirdetéseknek igen széles a területe, így érdemes olyan szakembert választani, aki ezekre specializálódott.
3, Kommunikáció:
Lényeges, hogy képes legyen hatékonyan kommunikálni veled, és partner legyen abban, hogy hogyan érjétek el a céljaidat. Itt fontos a szimpátia, hisz a legjobb esetben akár évekig is együtt dolgozhattok napi kapcsolatban.
4, Árak:
Az árak nagymértékben eltérhetnek a szakemberek között, ezért érdemes összehasonlítani őket, hogy megtaláld a legmegfelelőbbet az igényeid és költségkereted szerint.
Más árfekvésben dolgozik egy magánzó, mint egy csapat, ahol a feladatok megoszlanak.
Ezeken kívül érdemes több helyről, akár 6-8-ról is ajánlatot kérni és részletes leírást a szolgáltatásaikról, hogy meggyőződj a szakember kompetenciájáról.
Összességében, a szakember segít abban, hogy a legtöbbet hozd ki a hirdetésekből, és elérd a céljaidat a legoptimálisabb módon.